8 Temmuz 2013 Pazartesi

Tonbalıklı Milföy Keseler


Bereket dolu bir haftadan merhaba tüm okuyucularıma :)
Bugün Allah kısmet ederse ilk teravihimizi kılacak, ardında sahura kalkacağız..
Ramazanı coşkuyla karşılayıp, O' na layık bir şekilde geçirmeyi temenni ediyorum...
Evlerimizin, sofralarımızın bereketi bol olsun, Sofralarımız dostlarla şenlensin, Ramazan Ayı' nın bereketi ile dolsun taşsın inşallah..
Bugün sahur için nefis bir öneri ile başlıyor Ramazan ayı boyunca haftanın her günü tarif paylaşacağımı sevinçle duyuruyorum..

Malzemeler:
10  adet milföy hamuru
1 domatesin rendesi
1 su bardağı mısır
1 kutu tonbalığı
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
Tuz, kekik

Yapılışı:
Milföyler buzluktan çıkartılıp yumuşaması için bir kenar alınır.
Domates rendesi, tuz ve kekik ile harmanlanıp bekletilir.
Tonbalığının yağı süzdürülür.
Yumuşayan milföyler iki ucu birleştirilerek kese formuna sokulur. Tabanına kekikli domates sos, üzerine tonbalığı, mısır ve kaşar peyniri rendesi ile tamamlanan keseler önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirilir.

Afiyet olsun..

9 yorum:

Gisi Tasarım dedi ki...

Çok cici bir fikir bu Denizcigim.
InşaAllah deneyecegim canım :)
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ton balığı sevmeyen ben senin bu böreklerine çok imrenmiştim :) Ellerine emeklerine sağlık davulcum:)

TuruncuTatlar dedi ki...

değişik bir tarif olmuş canım ellerine sağlık sevgiyle kal..

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

ellerine sağlık canım döktürmüşsün yine harika görünüyor :) şimdiden hayırlı ramazanlar...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık enfes görünüyor bana da beklerim limonnagaci.blogspot.com

mutfagabuyrun dedi ki...

NE GÜZEL BİR SUNUM OLMUŞ CANIM.ÇOK BEĞENDİM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

ebru dedi ki...

canım hayırlı ramazanlar Balıkla pek aram olmasa da görüntü nefis ellerine sağlık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok güzel fikir canım ,eline sağlık,hayırlı ramazanlar olsun hepimize:)

Mutfak Havlusu dedi ki...

geçtiğimiz günlerde buna benzerini pastırma ve kaşar ile yapmıştım,böyle ilk defa gördüm ve ton balığı da severim.denenmeli
ellerine sağlık,teşekkürler.