16 Mayıs 2013 Perşembe

Kalplerle Bezenmiş Anneler Günü Kahvaltısı

 

Merhabalar ..
Öncelikle Mübarek Regaip Kandilimiz hayırlara vesile olsun....
Rabbim dualarımızı, gönlümüzden geçenleri kabul buyursun inşallah...
Uzun uzun aralar vermeye başladım yine ne güzel toparlamıştım bir ara :) Tilki gibiyim dönüp dolaşıp geliyorum buraya buda bişey bence :)
Sanırım dönüşüm epey güzel oldu rengarenk bir masam var sizlere, anneciğim için hazırladığım. Benim için de özeldi aslında ilk anneler günümdü :) Papatyam sayesinde eldeki ve evdeki imkânlar dahilinde bir de peynir tabağı hazırladım.. Kendimi aşıyorum galiba biraz.:)

Bakalım mı neler yapmışım..
Kalbim Sende Keki;

Domatesli Peynirli Kalp Milföy

Kalp Kurabiye

ve tabiki Peynir Tabağım :)

Baharın en güzelleri can erikleri ve çilek :)

Soframdan bir kare daha..

28 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

masa cok sık olmus hepsı oyle elıne sağlık

TATESAL dedi ki...

Denizcim güzeller güzeli taze anne,anneler gününü ilk defa yaşamak çok güzel bir duygu değil mi? ama yine hep anneni istiyorsun kaç çocuğun olursa olsun,anne başka...rabbim sağlık ve huzur dolu nice anneler günü nice sofralar nice mutlu günler göstersin inşallah...kahvaltı harika görünüyor,her zamanki gibi 4 4 lük...ellerine sağlık canım...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim. Çok güzel bir masa olmuşşşş....Sevgilerimle,

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.masaya akınca insanın içi açılıyor.sevgiler.

Pelin dedi ki...

Denizciğim nice nice anneler günü diliyorum sana yavrunla birlikte sağlıkla. Masan çok güzel olmuş. eline sağlık
Sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

kalpçiklerden bir yağmur yağmış sanki sofrana gülümm..:)
emeğine sağlıkk,şeker annecik..
öperim ve kandilini kutlarım ccanım.
dua ile..

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey kalpli kalpli çok güzel bir masa olmuş
ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Bol kalpli çok şirin bir sofra olmuş Denizcim. Senin de geçmiş anneler günün ve Regaib kandilin kutlu olsun. Bu güzel sofra için emeklerine sağlık.

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

ne kadar özenilmiş bir sofra canım, bayıldım :)

Asyadan Esintiler dedi ki...

canım benim anneler gününü en içten dileklerimle kutlarım.Harika bir sofra hazırlamışsın.Annenin ne kadar mutlu olduğunu ve seninle gurur duyduğunu tahmin edebiliyorum.tabiki de sana kendini aşmak yakaşır.Kandilini kutlarım.bol dua ile..sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

harika bir sofra bu muhteşem:)
ellerine sağlık
hayırlı kandiller

bircanın renkli dünyası dedi ki...

kalp temelı sofranıza bayıldım:) ıyı kanıller

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,masan hazırlıkların hepsi çok güzel.Daha nice anneler gününe sağlıkla ,mutlulukla kutlaman dileklerimle..Hayırlı kandiller..

Unknown dedi ki...

Canım benim,enfes bir sofra,lezzet ve sevgi dolu,ellerine sağlık

hayırlı kandiller diliyorum

sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Canim seninde kandilin muabrek olsun,lakpli kek,kalpli kurabiye,kalpli peynir tabagi nede özenmissin nede güzel hazirlamissin sirin masani ellerine saglik genc annecik

sevimin sayfasi dedi ki...

süper bir masa olmus, ellerine saglik canim
Hayirli Kandiller dualarimiz Kabul olsun...

Gönülünce dedi ki...

Geçmiş anneler günün kutlu olsun canım...Harika bir masa hazırlamışsın sevgi dolu...Yüreğine sağlık...

sibelyalcincom dedi ki...

Ne güzel bir masa hazırlamışsın anneler gününe yakışan bir masa olmuş sevgiler:)

Yemek Tarifleri dedi ki...

süper olmuşş:)

sare dedi ki...

Kalbinizden birbirinize olan sevginiz artarak devam etsin.
Masa çok güzel hazırlanmış, ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

çok cici bir sofra olmuş denizciğim
eline emeğine sağlık
öpüyorum kal sağlıcakla...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her yanı sevgi sarmış denizciğim..
allah ayırmasın ..
yavrukuşu öperim :))

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Denizcim canım benim ne kadar cici bir masa hazırlamışşın kalp kurabiyelere bayıldım
Bende yapıcam en yakın zamanda:)
Ellerine sağlık
Sevgiler:)

ihlamurcum dedi ki...

Sunumlar mükemmel,Deniz'cim.Harikasın.

LeylaK dedi ki...

Deniz, hepsi muhteşem yahu :) İlk anneler günün gecikmeli de olsa kutlu olsun.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Denizim,
Masan her zaman ki gibi cıvıl cıvıl, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Bu arada,
Hayırlı Kandiller...
Rabbim bu güzel ve mübarek gecenin ve ayların hürmetine ülkemizi huzura ve barışa erdirsin.
Ülkemizin fenalığı için uğraşanlara fırsat vermesin.

Mutfak Havlusu dedi ki...

eğlenceli bir sofra olmuş,ellerine sağlık olsun:-)

zeymurancafe dedi ki...

kekte ve diğerleri de nefis gorunuyor canım zaten içinde aşk olan her şey güzel değil mi ?sevgi dokunduktan sonra :)ellerıne sağlık sevgiler..