14 Nisan 2010 Çarşamba

Damla Çikolatalı ve Çilekli Parfe :))

Günaydınlar.. Mutlu günler canlarımmm.... Bugün benim için özel ve güzel bir gün... İlk blog arkadaşım, canım kardeşim dostum, biriciğim, tatlişkom, aslişkom bana geçen yıl 14 nisan günü ilk yorumunu yazmıştı.. O zaman blogspotta yayınım yoktu yalnızca blogcudan ve son derece acemi olarak yazıyordum:))) Benim Renkli Aperatifler Tarifime yazmış yorumunu canım benim.. Bende heyecanla ona gittim.. Böylece başlamış olduk o gün bugün bana yaptığı yardımlar, her konuda eksik etmediği desteği ve gülenyüzü ile Aslım kalbimde Birtane.. Bir günlük değil her günlük bir arkadaş kalbimde.. Uzun yıllar sürmesini temenni ediyorum bu arkadaşlığımızın.. İşte karşınızda becerikli, marifetli, süper kişilikli benim bitanem Aslişkom:))

Aslımm seni Çooookkk seviyorum canım benimm:))
Bende bu benim için özel olan gün için Aslımın tariflerinden bir tanesi olan Parça Çikolatalı Parfe den esinlenerek kendimce bir parfe yaptım.. Aslım ellerine sağlık tekrar bitanemm:)) Aslı Made in Aslişko demişti bende Made İn Aslişko Deniz Version diyorum:))

Malzemeler:
Muhallebisi İçin:
2 su bardağı süt
2 çorba kaşığı un
2 çay  bardağı tozşeker
1 çorba kaşığı tereyağ
1 pk. vanilin
Parfesi İçin:
1 pk. sade şanti
20 adet muzlu bebe bisküvisi
Çilek parçacıkları
Damla Çikolata

Yapılışı:
Muhallebi malzemelerinden vanilin ve tereyağı haricindekiler karıştırılıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir. Kaynamaya başlayınca tereyağı ve vanilini eklenip bir taşım daha kaynatılıp ocaktan alınıp ılınır.
Diğer tarafta şanti çırpılır içine beb bisküvileri kırılarak eklenir, mini doğranmış çilekler ile damla çikolatalar da eklenip karıştırılır son olarak ılınan muhallebi de karışıma eklenerek bir güzel harmanlanır ve çukur bir kaseye doldurulur. En az 5 saat dondurucuda dinlendikten sonra kabından ters çevrlip servis tabağına çıkarılan parfe çikolata ve çilekle süslenerek 1 saat normal buzdolabında dinlendirilip servis edilir..

Kalpkurabiyeden Not:
Buzluktan indikten sonra 1 saat de buzdolabının normal rafında dinlendiriyorum ki hani kıtır kıtır buzlu olmuyor. İlerleyen günlerde dondurma denemelerim de olacak hadi bakalım hayırlısı:))

Afiyet bal şeker olsunn:))

31 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Göğsüm yanıyor, boğazım acıyor, yapılır mı şimdi bu . ben yemek istiyorum ama:) eline sağlık ablacım:)

Unknown dedi ki...

Aslişkonun da seninde elinize sağlık hem görüntüsü hemde tahminimce lezzeti güzel ve hafif bir tatlı oooohhh serin serin:)
Allah güzel dostluğunuzu daim etsin canım sevgiler

Hilal dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık, Aslıyla dostluğunuz da daim olsun İnş

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Dostluğun harmanlandığı bir lezzet çıkmış ortaya ..
Ellerine sağlık ..afiyetler olsun bereketi ile..

Yaşamın güzellıkleri her daım senınle olsun dilekleri ile...
Sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Denizcim bayılıyorum senin şu pastalarına parfelerine ve süslemelerine ellerin dert görmesin bitanem...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

iki tatlı insanın nefis tatlısı yani:)
ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Sen varya çok kötüsün:(
Beni ağlattın...
Canım sın ya bitaneciksin denizciğim aynı duygyları bende yaşıyorum aynı şekilde canım hissettiğin duygular sende iyiki varsın tatlişkom bir ömürlük olsun canım bu güzel dostluk ayrıca bebeğimi görmek beni çok heyecanlandırdı ince ruhlu denizim parfende harika olmuş canım ellerine yüreğine sağlık güzelim
Ayrıca final süper madein aslişkonun deniz versiyoru:D

Aysultan... dedi ki...

bu dostluklar hiç bitmesin inşallah iyi ki varız anacım:)))
parfede nefis olmuş,hamarat Aslıya bittim :)))
öpüyorum canım:)

Unknown dedi ki...

Canım Denizim Aslişkom benim içinde
çok değerli bir tanedir.Parfen hari
ka ellerine sağlık tatlım kocaman öpüyorum...

Tuğba Agaci dedi ki...

Tam bir bahar tatlısı!Ellerine sağlık Denizcim süpersin (:

aleyna dedi ki...

denizcim hakılısın aslı çok özel bir insan.dostluğunuzun baki olması dileğiyle.parfende harika yani. gözümden kaçarmı.şöyle bir yutkundum gideyim.zira sabah birbuçuk saat yürüdüm

kalpkurabiye dedi ki...

aslımm bitanemsin benimm:)) beni de ağlatma canımm:))
seni çok seviyorumm canımsınn:))

kalpkurabiye dedi ki...

Hilal ablacımm kıyamam ben sana:( iyileş hemen olurmu:))

paptyacım teşekkür ederim yorumun için canımm..

Hilalcim teşekkürler canımm sağol yorumun için..

sevil ablacımm özlemiştimm seni:)) iyi ki geldin..

tülin ablacımmm teşekkür ederimm utandımm:))

papatyamm canımsınn ne güzel yorum o öyle:))

aysultanımm teşekkür ederim canımm:))

derya ablacımm bizde seni çok seviyoruz canımsınn sağol:))

çikolata ağacımm bahar içimizde ne yapalım:))

aleynacımm kıyamam sana benn:)) sende benim için çok özelsin unutma:))

Adsız dedi ki...

merhab deniz elelrine sağlık..dostluğunuz baki olsun...:)
denizciğim akşam hotmail adresine tarif gönderdim etkinlik için ama gmailden hotmaile gidiyormu bilmiyorum ulaşıp ulşamadığından emin olamadım..
geldi mi acaba?

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık
bu arada bişey farkettim ben de 19 eylül doğumluyum ikimizde başak burcuyuz :)))yani mutfak sevdalısı:))))

Sevil Şahin dedi ki...

BENDE İSTİYORUM HASTA ABLANA BİR TANECİK GETİRMİSİN
BEN BU SENE HİÇ İYİLEŞEMEDİM SABAH YİNE GÖGSÜM YANARAK UYYANDIM :( TABİ SOLUGU DR DA ALDIM OF OF NE OLCAK BU HALİM BENDE HEM SENİN ETKİNLİĞİNE HEMDE NARİNCEYE KATILMAK İSTİYORUM AMA KALKAMIYORUM İŞ YERİNDEYİM MASADA ZOR BELA YAZIYORUM BU YORUMU
CANIM KATILAMAZSAM ETKİNLİĞİNE BENİ AFFET OLURMU

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

dostluğunuz daim olsun inşallah
ellerine sağlık.

Benhurum dedi ki...

Tatlım ellerine sağlık, dostluğunuz bir ömür boyu daim olsun inş. kucak dolusu sevgiler;)

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık mükemmel görüntü.
Her zaman böyle güzel dostların olur inşallah.

umutluhayat dedi ki...

yutkunmaktan yazamıyorum.nefis olmuş denizcim.sevgiler

Şehnaz dedi ki...

denizcim müthişsin...ne güzel şeyler bu yardımlaşma ve dostluk ilişkileri.....ellerine sağlık canım....bende seni seviyorum.....

Tümay dedi ki...

Merhaba. Dışarısı soğuk ama bu parfe çok çok güzel gözüküyor. Bana soğuk yemek, içmek yasak ama gel de yeme bunu şimdi:) Ellerine sağlık. Sevgiler...

GÜL dedi ki...

parfe harika görünüyor elleir,ne sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

harika görünüyor
ellerine saglik canim

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım benımmm çok guzel görunuyor ellerıne saglık.sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Canim benim, ellerine saglik diyor, dostlugunuzun bir ömür daim olmasini diliyorum... Sevgilerimle,

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Arkadaşlığınız ne güzel. Uzun uzun seneler sürsün inşaalah. Ellerine sağlık Deniz'ciğim. Çok güzel omuş. Afiyetler olsun. Sevgiler canım.

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim fıstığımmm... ellerine sağlık... gözümüzü doyurdun, saol.. tadına da bakabilsem daha iyi hissedecektim :)) heheheheeheee

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis bir goruntu canim, ellerine saglik!!

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Denizcim ne güzel şeyler yapıyorsun, ellerine sağlık ablam, Allah arkadaşlığınızı bozmasın inşallah Aslıyla tabi bide bizimle:)

LEZİZCE dedi ki...

Canım allah dostluğunuzu daim etsin.Parfe nefis yaz iyice yaklaştı başlarız artık böyle serin tatlara.Öptüm canım.