14 Mart 2010 Pazar

Mimler ve Ödüller:))

Merhabalar:) Pazar pazar çalışmanın haklı üzüntüsü içindeyim:)))) Ama ödüller beni rahatlatıp sevindiriyorr:))

Canım Yeşimim iyileşti de bana ödül bile verdi teşekkür ederim fıstığımmm:))

Ödülün birtakım kurallar var ama ben uymayacağımm:))) İsteyen herkese olsun bu ödül:))

Hakkımdaki 7 İlginç Özelliikk:))
1- Kurabiye canavarıyım..
2- Simetri hastasıyımm bir şeyi yamuk görüp de düzeltmezsem deli gibi onu düşünürüm:))
3- Makyaj malzemesi özellikle ruj, far, oje delisiyimm:)Makyaj standlarındaki tümm rujların özellikle de parlak olanların benim olmasını istiyorumm rek renk süreyim aynada kendime bakayım:))
4- Evin hiçbir yerine göstermediğim ekstra özen mutfağındır:))
5-Evde olduğum zamanlarda kirli sepetindeki çamaşırlara uyuz olurum muhakkak yıkarım kuruyunca özenle toplar, katlar veya ütüler renk uyumuna göre yerleştiririm:))
6-Örgü örmeyi çok severim renk renk ipler almayı daha çok severimm:) Evde sandık sandık iplerim var onları düzenlemek bana zevk veriyor:))
7- Bir şarkıyı seversem onu günlerce hatta aylarca bıkmadan dinlerim:))

Japon Çekirdeğim de yeni tanışmamıza rağmen dostları arasına ekleyip onurlandırdı benii teşekkür ederimm canımm:))

DOST DEDİĞİN;
sevilecek biri olmadığın zamanlarda bile
seni sevmeli
sarılacak biri olmadığın zamanlarda bile
sana sarılmalı..
dayanılmaz olduğun zamanlarda bile
sana dayanmalı
dost dediğin fanatik olmalı;
bütün dünya seni üzdüğünde sana moral vermeli
güzel haberler aldığında seninle dans etmeli,
ve ağladığında, sennle ağlamalı..
ama hepsinden daha çok;
dost matematiksel olmlaı;
sevinci çarpmalı...
üzüntüyü bölmeli...
geçmişi çıkarmalı...
yarını toplamalı...
kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı hesaplamalı..
ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı..
işi bitince seni bir tarafa atmamalı..

Bugüzel ödül beni dost bilen herkese:)))

Sevgilerimle..

Mutlu pazarlar:))

7 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Selam Denizcim.Ben de tam bebek i kurabiyelerini yüklüyordum seni gördüm.Ödülün için tebrik ediyorum seni canım arkadaşım.7 kişi ile kısıtlı olduğu için insan zorlanıyor.Aklımdaydın.Çünkü samimiyetine güveniyorum.Benim de bir köğpeğim vardı.13 yıldır bizleydi.Bu yaz maalesefkaybettik onu.Hayvanlara karşı çok duyarlıyım o yüzden.Şiirini de çok beğendim resmini de.Sevgiyle kal....

Unknown dedi ki...

ödülün hayırlı olsun Denizim renk renk ipler alıp onları düzenlemen ilginç geldi doğrusu:)
bu arada annenle yaptığınız baklava da ağzımı sulandırdı sabah sabah sevgiyle kal canım

aleyna dedi ki...

denizim tebrik ederim ödülün için.bene rengaren kiplikleri bayılıyorum.ileride ipilikçi dükkanı açabilirim.iyi çalışmalar bitanesi

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum:D

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ödüllerin için kutluyorum. Ömründe sevdiğin parlak renkli ojeler gibi pırıl pırıl parlasın.
Sevgiyle kal.

aysemmutfakta dedi ki...

tebrik ediyorum nice ödüllere diyorum.şiirini çok sevdim .

paşakızı mutfakta dedi ki...

Şeker nice ödüllere diyorum:)